شرایط و قوانین

ثبت اطلاعات مشتریان :
لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود). ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد،‌ هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش به عهده خریدار میباشد.

مراحل بررسی و ارسال سفارشات :
پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی از طرف بخش حسابداری،‌ سفارش به وضعیت ” در حال انجام ” تغییر می کند. پس از این مرحله مسئولین بخش بسته بندی طی ۲۴ ساعت کاری سفارشات را آماده و از طریقی که خریدار انتخاب نموده است محصول را ارسال خواهند نمود.

پیگیری سفارشات :
جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندی های قید شده سپری شده و بسته بدون تغییر وضعیت مانده است ،‌می توانید تلگرام ، واتساپ و تماس تلفنی با 33424192 – 041 یا 09933550045  با فروشگاه تماس بگیرید.

روش های ارسال سفارش :
سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود، ارسال می شوند که مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشریح توضیح داده می شود:

  • پست پیشتاز: زمان حمل بسته در این روش ۱ تا ۴ روز کاری است که برای مراکز استان ها ۱ تا ۲ روز، ‌شهرستان های بزرگ ۲ تا ۳ روز و شهرهای کوچک و روستاها ۴ روز می باشد. با توجه به ارسال انبوه سفارشات پستی از طریق دفتر خدمات پستی منطقه،‌ بعضا مشاهده شده که بسته ها با تاخیر ۱ روزه از دفتر تبریز خارج شده اند که این مورد خارج از مسئولیت فروشگاه می باشد.
  • تیپاکس: تیپاکس یک شرکت حمل و نقل خصوصی است که تنها در برخی شهرهای ایران خدمات رسانی می کند (شهرها و شهرستانهای بزرگ).
    زمان حمل بسته در این روش ۱ تا ۴ روز کاری است (شهرهای راه نزدیک و تهران ۱ روزه و شهرهای راه دور ۴ روزه) و هزینه حمل بسته ها نیز با توجه به وزن و ابعاد بسته ها تعیین می شود. در این روش بسته ها به صورت پس کرایه ارسال می شوند به این معنی که تنها هزینه اجناس در زمان سفارش دریافت می شود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافت می شود. این روش تنها برای وزن های پایین و یا موارد عجله ای توصیه می‌شود. هزینه این روش نسبت به پست بیشتر می‌باشد.
  • باربری شرکت اتوبوسرانی: زمان حمل بسته در این روش بین ۱۲ ساعت تا ۳ روز است (حمل به تهران و شهرهای راه نزدیک کمتر از ۱ روز و شهرهای راه دور حداکثر ۳ روزه) و هزینه حمل بسته ها نیز با توجه به وزن و تعداد بسته ها تعیین می شود. در این روش بسته ها به صورت پس کرایه ارسال می شوند به این معنی که تنها هزینه اجناس در زمان سفارش دریافت می شود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافت می شود. این روش تنها برای وزن های بالا و یا موارد عجله ای توصیه می شود. همچنین هزینه پرداختی برای ارسال در این روش بالاتر از پست بوده شامل هزینه شهری می‌باشد.
  • شرکت های باربری خصوصی: زمان حمل بسته در این روش بین ۲ روز تا 8 روز است (حمل به تهران و شهرهای راه نزدیک کمتر از ۲ روز و شهرهای راه دور حداکثر ۱۰ روزه) و هزینه حمل بسته ها نیز با توجه به وزن و تعداد بسته ها تعیین می شود. در این روش بسته ها به صورت پس کرایه ارسال می شوند به این معنی که تنها هزینه اجناس در زمان سفارش دریافت می شود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافت می شود. این روش تنها برای وزن های بالا توصیه می‌شود. این روش شامل هزینه شهری می‌باشد.
    • سرعت تحویل کالا ها با روش های ارسال به مراکز شهر های نزدیک به شرح زیر است: ۱ – باربری شرکت اتوبوسرانی ۲ – تیپاکس ۳ – پست پیشتاز ۴ – باربری های خصوصی
    • سرعت تحویل کالا ها با روش های ارسال به مراکز شهر های دور به شرح زیر است: ۱ – بابری شرکت اتوبوسرانی ۲ – شرکت ملی پست ۳ – تیپاکس ۴ – باربری های خصوصی

نکات مهم : 
۱ – بسته های ارسالی با پست پیشتاز و تیپاکس در زمان ارسال بیمه می شوند، اما این بیمه تنها شامل نرسیدن بسته به مقصد به واسطه گم شدن، ‌آتش سوزی و … است که تمام هزینه بسته نیز توسط شرکت های مذکور پرداخت نمی شود. از همین رو در صورت تمایل می توانید هزینه بیمه تکمیلی بسته را نیز پرداخت کنید (تلفنی با فروشگاه هماهنگ شود) تا بسته شما در مقابل شکستگی نیز بیمه شود. در غیر این صورت در صورت کوتاهی و حمل نامناسب شرکت های فوق، ‌هیچگونه خسارتی پرداخت نخواهد شد.

۲ – نکته قابل توجه در مورد بسته های ارسالی با پست و تیپاکس این است که ارسال مرسولات صرفا در ابعاد کوچک و تعداد پایین می‌باشد.

روش های پرداخت سفارش :
پرداخت مبلغ سفارش به روش های گوناگون شامل واریز داخل بانک (ارسال اطلاعات فیش بانکی در قسمت حساب کاربری و گزینه ی ثبت فیش بانکی) ، کارت به کارت (شماره کارت وارد شده در بخش درباره آریان باکس) و پرداخت آنلاین  میسر است که در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب می‌باشند.

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :
سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال،‌ بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود.

    • میزان امنیت و دقت شرکت ملی پست نسبت به سایر روش ها بیشتر است.

بر همین اساس در صورت تمایل می توانید قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ کمی بسته خود را بیمه تکمیلی (برای آسیب دیدگی زمان حمل) کنید. برای اطلاع از این مبلغ با فروشگاه تماس بگیرید (قبل از ارسال بسته حتما می‌بایست مبلغ بیمه پرداخت شده باشد تا بیمه نامه مربوطه صادر شود.

برگشت خوردن سفارش :
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.

تخفیف :
قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد (به جز مواردی که بسته ای ارائه میشود). بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر قلم کالا بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود. جهت دریافت تخفیف خریدار پس از ثبت پیش فاکتور در فروشگاه می بایستی با اعلام شماره سفارش خود به صورت تلفنی درخواست بررسی میزان تخفیف سفارش خود را اعلام نماید.

اطمینان از موجود نبودن برخی اقلام سفارش :
قبل از ثبت سفارش، جهت استعلام موجودی و قیمت با شماره های (33424192 – 041 یا 09933550045) تماس حاصل فرمایید.

اعتبار پیش فاکتور :
اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا ۴۸ساعت بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد.
قیمتها به خاطر نوسانات بازار روزانه به روز می شوند قیمتی که در زمان قطعی شدن سفارش مشتری در سایت منظور گردیده است معتبر می باشد.

مهلت تطبیق فاکتور :
تا ۴۸ ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایستی تا اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا اشتباه بودن احتمالی قطعات سریعا موارد را مکتوب از طریق تلگرام و یا واتساپ به شماره 09933550045 به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اطلاع رسانی کامل، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.